Nachádzate sa tu

Najčastejšie otázky a odpovede

PLATBA:


Akým spôsobom je možné zaplatiť za nákup?

Za Váš nákup môžete zaplatiť:

  1. Prevodom na náš bankový účet (platbu prosím realizujte až po obdržaní e-mailu s akceptáciou objednávky).
  2. Na dobierku pri prevzatí balíka od Slovenskej pošty a.s. alebo od dopravcu GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.

DĹŽKA DORUČENIA:


Ako dlho trvá doručenie objednaného tovaru ?

Ak je tovar na sklade, pošleme Vám ho zvyčajne:

  1. do 24 hodín po akceptovaní objednávky resp. najbližší pracovný deň – v prípade, že máte zvolený spôsob platby „platba pri dobierke“,
  2. do 24 hodín po pripísaní prostriedkov na náš účet resp. najbližší pracovný deň – v prípade, že máte zvolenú platbu „bankovým prevodom na účet vopred“.

Ak Vami objednaný tovar nemáme na sklade, jeho odoslanie k Vám závisí od času dodania tohto tovaru od výrobcu/dodávateľa nám. Pošleme Vám ho zvyčajne:

  1. do 3 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky predávajúcim od kupujúceho v prípade slovenských výrobcov/dodávateľov,
  2. do 10 pracovných dní odo dňa prijatia objednávky predávajúcim od kupujúceho v prípade zahraničných výrobcov. 

Pri objednávke ľanových výrobkov značky Linge Particulier, ktoré nemáme skladom, platí predĺžená doba dodania (výrobky sú šité na základe objednávok), to zn. doba dodania môže presiahnuť 30 pracovných dní.

O čase dodania konkrétneho tovaru sa u nás môžete vopred informovať.

SORTIMENT:


Vo Vašej ponuke máte produkty od výrobcu XX. Prečo nemáte od tohto výrobcu aj produkt YY ?

V našej ponuke nájdete produkty od európskych dodávateľov vyrobené v Európe (vrátane surovín použitých pri ich výrobe). Ak produkt YY spĺňa uvedené a Vy oňho máte záujem, informujte nás o tom prosím a my následne zistíme možnosti jeho dodania.

 

PRODUKTY NA OBJEM A VÁHU:


Mám záujem o čapovaný produkt. Ako je ho možné u Vás načapovať?

V prípade záujmu o čapovaný produkt Vás poprosíme doručiť na našu adresu vhodný prázdny obal. Ak nám ho pošlete poštou, pre registrovaných zákazníkov platí doprava zakúpeného tovaru zadarmo pri nákupe nad 20 EUR. Ak ste zo Strážskeho a okolia, môžeme sa dohodnúť na prevzatí prázdneho obalu a následne na odovzdaní načapovaného produktu. Neposielajte nám prosím obaly od nápojov.

Navyše pri dodaní vlastného obalu dostanete od nás zľavu 0,20 EUR.

Mám záujem o produkt na váhu. Ako je ho možné u Vás zakúpiť?

V prípade záujmu o produkt na váhu si môžete zvoliť:

1. dodanie vo vlastnom obale,

2. dodanie v našom papierovom obale.

V prípade dodania vlastného obalu poprosíme doručiť na našu adresu vhodný prázdny obal. Ak nám ho pošlete poštou, pre registrovaných zákazníkov platí doprava zakúpeného tovaru zadarmo pri nákupe nad 20 EUR. 

Navyše pri dodaní vlastného obalu dostanete od nás zľavu 0,10 EUR.

 

 

Použitie (kopírovanie, ukladanie, publikovanie a pod.) textov a obrázkov nachádzajúcich sa na internetových stránkach webového sídla www.nasastopa.sk na iný ako osobný nekomerčný účel je bez písomného súhlasu spoločnosti prevádzkujúcej internetový obchod na webovom sídle www.nasastopa.sk (pozri všeobecné obchodné podmienky) zakázané.

© 2017 - 2023

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.