Nachádzate sa tu

Najčastejšie otázky a odpovede

OSOBNÝ ODBER:


Počuli sme, že je u Vás možný osobný odber v rámci Košíc, ako si túto možnosť zvolím v objednávkovom procese?

V prípade záujmu o osobný odber:

  1. Ako spôsob platby zvoľte „bankovým prevodom na účet vopred“.
  2. Do komentára k objednávke uveďte, že máte záujem o osobný odber.
  3. Pri akceptovaní objednávky Vám zrušíme prípadný poplatok za doručenie a balné.
  4. Po prijatí Vašej platby si s Vami dohodneme miesto osobného odberu v rámci Košíc.

PLATBA:


Akým spôsobom je možné zaplatiť za nákup?

Za Váš nákup môžete zaplatiť:

  1. Prevodom na náš bankový účet (platbu prosím realizujte až po obdržaní e-mailu s akceptáciou objednávky).
  2. Na dobierku pri prevzatí balíka od Slovenskej pošty a.s.

DĹŽKA DORUČENIA:


Ako dlho trvá doručenie objednaného tovaru ?

Ak je tovar na sklade, pošleme Vám ho zvyčajne:

  1. do 24 hodín po akceptovaní objednávky – v prípade, že máte zvolený spôsob platby „platba pri dobierke – Slovenská pošta“,
  2. do 24 hodín po pripísaní prostriedkov na náš účet – v prípade, že máte zvolenú platbu „bankovým prevodom na účet vopred“.

Ak Vami objednaný tovar nemáme na sklade, jeho odoslanie k Vám závisí od času dodania tohto tovaru od výrobcu/dodávateľa nám. Pošleme Vám ho zvyčajne do 10 pracovných dní v prípade zahraničných výrobcov a do 3 pracovných dní v prípade slovenských výrobcov/dodávateľov.

Pri objednávke ľanových výrobkov značky Linge Particulier, ktoré nemáme skladom, platí predĺžená doba dodania (výrobky sú šité na základe objednávok), to zn. doba dodania môže presiahnuť 30 pracovných dní.

O čase dodania konkrétneho tovaru sa u nás môžete vopred informovať.

SORTIMENT:


Vo Vašej ponuke máte produkty od výrobcu XX. Prečo nemáte od tohto výrobcu aj produkt YY ?

V našej ponuke nájdete produkty od európskych dodávateľov vyrobené v Európe (vrátane surovín použitých pri ich výrobe). Ak produkt YY spĺňa uvedené a Vy oňho máte záujem, informujte nás o tom prosím a my následne zistíme možnosti jeho dodania.

VERNOSTNÝ PROGRAM:


Platí pre mňa zľava z vernostného programu aj na prvú objednávku?

Áno, zľavy z vernostného programu platia pre všetkých registrovaných zákazníkov už od prvej objednávky.

PRODUKTY NA OBJEM A VÁHU:


Mám záujem o čapovaný produkt. Ako je ho možné u Vás načapovať?

V prípade záujmu o čapovaný produkt Vás poprosíme doručiť na našu adresu vhodný prázdny obal. Ak nám ho pošlete poštou, pre registrovaných zákazníkov platí doprava zakúpeného tovaru zadarmo pri nákupe nad 20 EUR. Ak ste z Košíc, môžeme sa dohodnúť na prevzatí prázdneho obalu a následne na odovzdaní načapovaného produktu. Neposielajte nám prosím obaly od nápojov.

Navyše pri dodaní vlastného obalu dostanete od nás zľavu 0,20 EUR.

Mám záujem o produkt na váhu. Ako je ho možné u Vás zakúpiť?

V prípade záujmu o produkt na váhu si môžete zvoliť:

1. dodanie vo vlastnom obale,

2. dodanie v našom papierovom obale.

V prípade dodania vlastného obalu poprosíme doručiť na našu adresu vhodný prázdny obal. Ak nám ho pošlete poštou, pre registrovaných zákazníkov platí doprava zakúpeného tovaru zadarmo pri nákupe nad 20 EUR. Ak ste z Košíc, môžeme sa dohodnúť na prevzatí prázdneho obalu a následne na odovzdaní produktu na váhu

Navyše pri dodaní vlastného obalu dostanete od nás zľavu 0,10 EUR.

 

 

Použitie (kopírovanie, ukladanie, publikovanie a pod.) textov a obrázkov nachádzajúcich sa na internetových stránkach webového sídla www.nasastopa.sk na iný ako osobný nekomerčný účel je bez písomného súhlasu spoločnosti prevádzkujúcej internetový obchod na webovom sídle www.nasastopa.sk (pozri všeobecné obchodné podmienky) zakázané.

© 2018

Zircon - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.